🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “غرقِ توام”

(ثبت: 267903) اسفند 2, 1402 

 

در آغوش گرفتن
فقط میان تن ها نیست
من هر روز
با تمام واژه هایم
تو را در آغوش می کشم
و بوسه بوسه
دوست داشتنت را
زندگی می کنم.
صدایت را بغل می کنم
و ساعت ها
تو را می شنوم.
بودنت را
به قلبم سنجاق
و هر روز
مشغول دوست داشتنت می شوم.
اندکی از تو برایم کافی ست
که شاعر بشوم.
تا گلو غرق توام
دست بینداز،
خودت را گره کن دورِ تنم.

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۱/۲۶

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. شیدا شهبازی

    اسفند 3, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست لذت بردم🌸

    • دنیا تیموری

      اسفند 4, 1402

      درودها بانوجان
      به مهر خواندید🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا