🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریب

(ثبت: 269938) خرداد 6, 1403 

خسته‌ام از این همه ظلم و جفا

گریه می‌خواهد دلم شب در خفا

تا سحر یاد خدا را می کنم

که خدایا این است مهر وفا

درپی میخانه راه خانه را گم کرده ام

مرهم دردم بود تنها، این عشق و صفا

خسته از شعر و غزل اینبار به دنبال ردیف

شعر و اشعارم برایم هست ، مانند شفا

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا