🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوروش

(ثبت: 269964) خرداد 7, 1403 
کوروش

 

تو را ای شاه شاهان
تو را ای خوب خوبان دوست دارم
تو را ای نیک پندار بی ریا
تورا ای عادل بی ادعا دوست دارم
تو را ای شکیبای مشکلات
تو را ای پدر ایران زمین دوست دارم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امین غلامی

    خرداد 9, 1403

    به گمانم همه اش زیر سر چشم تو بود.

    که دوباره شهر آشوب شده.

    امین غلامی (شاعر کوچک)
    اینستا (amingh68)

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا