🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم وطن

(ثبت: 235247) دی 27, 1399 

شعر سروش: گونه ای از شعر پیشرو

مدتی شد، که خانه بردوشم /

باده ی تلخ هجر می نوشتم /

برده یاد وطن همه هوشم /

غیر او از همه فراموشم /

کوله بارم غم وطن دارد //

(شهاب‌الدین شجاع) – تاجیکستان

در تلگرام
@
savgangi_porsi

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا