🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرار

(ثبت: 219532) آذر 26, 1398 

آه، دلتنگی صفای خانه را برچید و رفت
بذر غم را بر دل ویرانه ام پاشید و رفت

من که چون کوهی قوی و رام بودم آخرش
با غرور کاذبش کاهی مرا نامید و رفت

آب و جارو کرده بودم خانه ی دل را دریغ
آمد اما زود در را پشت سر کوبید و رفت

کوچه غمگین شد شبی و رهگذر از اوگذشت
ابر تیره، اشک ماتم بر سرم بارید و رفت

شادمانی چون کبوتر از دلم پر می کشید
غصه آمد خنده را از روی لب قاپید و رفت

آن که روزی عشق را در چشم من تفسیر کرد
باز هم بر قلب من مثلِ جنون خندید و رفت

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 26, 1398

    سلام

    همواره شاد و خندان و سلامت باشید

    این عشق ، چه ها که با عاشق نمی کند

    بی وفایی با شروع عاشقی آغاز شد

    زیبا سرودید بانو رئیسی گرامی

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

  2. طارق خراسانی

    آذر 26, 1398

    سلام و درود

    خیلی زیباست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. مينا امينی

    آذر 26, 1398

    ” آمد اما زود در را پشت سر کوبید و رفت ”

    درود مهربانم
    قلمت همواره سبز و نویسا
    مانا باشید و موفق❤️❤️🌸🌸❤️❤️

  4. علی معصومی

    آذر 26, 1398

    مریم و آلاله در دستان او بسیار بود
    پیچکی گرد بلور گردنش بپیچید و رفت

    درود بانو
    زیبا سروده اید

    🌷🌸🌷🌸🌷🌸

  5. درود فراوان
    خواندم و لذت بردم

    پایدار باشید 🌹🌹🌹

  6. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود مجدد
    شاعر گرانقدر بانو رئیسی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا