🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ایمان کاظمی (متخلص به ایمان)
تاریخ تولد: 1359/01/03
جنسیت: مرد
شهر: اصفهان
بیوگرافی:
آخرین اشعار ایمان کاظمی (متخلص به ایمان)

رباعی سی و چهارم (رهگذر)

ایمان کاظمی (متخلص به ایمان) 24 فروردین 1403

 

ما رهگذران خام بی استعداد

رباعی

خوانش: 50

سپاس: 6

عیدانه۱۴۰۳ (رمضان در بهار)

ایمان کاظمی (متخلص به ایمان) 06 فروردین 1403

 

رمضان آمده امسال به آغوش بهار

غزل

خوانش: 44

سپاس: 3

سپید

خوانش: 59

سپاس: 1

تبسم خداوند

ایمان کاظمی (متخلص به ایمان) 20 اسفند 1402

 

بگو آخر چه شعری می گشاید اخم نازت را

غزل

خوانش: 127

سپاس: 2

رباعی سی و هفتم(برف)

ایمان کاظمی (متخلص به ایمان) 19 اسفند 1402

 

بر روی دلم سپیده ی شادی ها

رباعی

خوانش: 54

سپاس: 2

آخرین نوشته های ادبی ایمان کاظمی (متخلص به ایمان)

رباعی و یک وزن فراموش شده

ایمان کاظمی (متخلص به ایمان) 07 اردیبهشت 1401

 

رباعی سی و سوم (بهانه های خوب)

خوانش: 484

سپاس: 5

تعداد نظر: 3