🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فردا

(ثبت: 261721) تیر 17, 1402 

 

امروز
دست هامان را
در چشمه های خورشید
ستایش خواهیم کرد
و…
فردا
ذره های نور
ترنم علفزار را
در چشمانمان می ریزد
و ما از نگاهمان
سبز می شویم…⁦

 

فیروزه سمیعی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    تیر 17, 1402

    سلام و درودها خانم سمیعی گرانمهر
    زیبا بود
    فردا در راه هست
    به امید فرداهای بهتر برای مردم سرزمینمان🙏🌹
    ماناوتوانا باشید

    • فیروزه سمیعی

      تیر 17, 1402

      درودتان جناب استاد علی محمدی ادیب گرامی
      به مهر می خوانید مهربان
      همیشه فردایی هست و فرداهایی
      و امیدواریم به فردا های بهتر برای مردم برای آیندگان
      صمیمانه سپاسگزارم از حسن توجه و حضور ارزشمندتان
      نویسا مانید وسبز وسرفراز 🌹🙏🍃⁦☘️⁩🌺

  2. شیما رحمانی

    تیر 17, 1402

    عالی دوست من پر از حس گرم زندگی🌹🌹🌹🌹

    • فیروزه سمیعی

      تیر 17, 1402

      شیما جانم دوست عزیزم 💖
      خوشحالم مورد پسند واقع شد و از آن بهتر حس جاری زندگی🍃⁦☘️⁩🌹🌹🌹🌹🌹⁦☘️⁩🍃
      صمیمانه سپاسگزارم جانا
      🙏🍃⁦☘️⁩🌺🌸⁦❤️⁩🌸🌺⁦☘️⁩🍃💫

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا