🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرقان

(ثبت: 3990) اردیبهشت 17, 1396 
فرقان

بسمه تعالی

روی معصیت دراز کشیده ام،
یا سقف ایمان عمودی شده است؟!

هرچه باشد 
من فرقان شده ام
میان دوزخ درونم
و بهشت منتظر روبرو…

ح.ع(حامی)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. بهزاد سطوتی

    اردیبهشت 18, 1396

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب بیگی ارجمند

    شعری فوق العاده زیبا و عمیق از قلم توانمندتان خواندم که در نهایت معنا منتهی به "فرقان"

    خلاصه مطلب حق و باطل را ادا کرده و آنچه نیت پاک باشد در این آزمون امتحان خود را بخوبی و بدرستی پاس خواهد کرد و آنچه نیتش ناپاک قطعا

    دراین گردش زندگی از نو ویا مردود

    درود بر شما و قلم توانمندتان

    برداشتم از شعر را نوشتم شاید عمق معنا غنی تر از برداشت این حقیر باشد

    سپاسگزارم

    • حامد علی بیگی

      اردیبهشت 19, 1396

      سلام بر برادر عزیز و شاعر گرامی…

      بسیار عالی متوجه منظور شعر شدید و این حقیر را خیلی خوشحال کردید.

      البته همانطور که خودتان اشاره کردید،مطالب دیگری هم در این شعر گنجانده شده است که ان شاءالله خوانندگان گرامی بتوانند به آن مطالب رسیده و از خواندن و تفکر کردن در این شعر لذت ببرند

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 19, 1396

    درود بر شما جناب حامی عزیز

    بسیار زیبا و نغز سرودید

    مرحباااااااااااااااا

    لذت بردم

    • حامد علی بیگی

      اردیبهشت 19, 1396

      سلام علیکم جناب مهدی پور عزیز

      ممنون از لطفی که به این حقیر دارید

      نظر لطف شماست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا