🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی بهزاد سطوتی
تاریخ تولد: 13641220
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار بهزاد سطوتی

بزن بشکن دلو

بهزاد سطوتی 18 اردیبهشت 1396

بزن بشکن دلو نامرد عالم

توکه دلدار نداری دل ندیدی،رد عالم

خوانش: 395

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

کتابفروشی

بهزاد سطوتی 18 اردیبهشت 1396

امروز برو کتابفروشی سر خیابان

همان نزدیکترین محل فروش کتاب به تو

سپید

خوانش: 437

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

گناه

بهزاد سطوتی 15 اردیبهشت 1396

گناهی نبود اگر!

خدایی نبود

سپید

خوانش: 379

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

فصل برداشت

بهزاد سطوتی 29 فروردین 1396

در بازی ریاضیمان

امروز هشتاد

سپید

خوانش: 736

سپاس: 6

تعداد نظر: 1

گیج باد بهارم

بهزاد سطوتی 25 فروردین 1396

از دست جهل فراری،یارم مرا قراری

زیبا شوم!چه کاری؟گر هستی ام،کناری

خوانش: 383

سپاس: 4

تعداد نظر: 6