🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرق عالم

(ثبت: 259415) اردیبهشت 19, 1402 

” فرق عالم”

شکسته فرقِ عالم با سرِ تو
سراپا موج خون شد پیکرِ تو !

تو که قنداقه ای از کعبه داری
وصی خوانده تو را پیغمبر تو !

محبت را چو دریا بی کرانی
چه پهلویی گرفته همسرِ تو !

عجب هر بار گفتم یا علی را
تبرک شد لبم با حیدر تو !

شنیدم قاتلت هم یا علی گفت
به وقتِ ” فُزتُ ربِّ آخرِ تو !

 

میثم علی یزدی
رفسنجان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 21, 1402

    درود بر شما
    پاینده باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا