🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار میثم علی یزدی

” روز دهم”

کامِ فلک از این داغ تا حشر حزین باشد

سایر

خوانش: 91

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

میثم علی یزدی

ادب

میثم علی یزدی 21 خرداد 1402

 

آنچه آموختم از بی هنران بیشتر ست

تک بیت

خوانش: 104

سپاس: 2

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

در حرمِ شاهِ خراسان شدم

تصنیف

خوانش: 171

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

میثم علی یزدی

سلام

میثم علی یزدی 10 خرداد 1402

” سلام”

راست گفتی که سلامِ تو چرا نشنیدم

غزل

خوانش: 105

سپاس: 5

” سیاوش”

امروز هم‌ که قایقِ دل ریز ریز شد

غزل

خوانش: 141

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

” کشتی ی ثارالله “

کی شعرِ تَر انگیزد ، روزِ دهمین باشد

مثنوی

خوانش: 74

سپاس: 0

میثم علی یزدی

بال سبز

میثم علی یزدی 22 اردیبهشت 1402

بالِ سبز

ای صفایِ میکده آخر نمی آیی چرا !

غزل

خوانش: 71

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

میثم علی یزدی

فرق عالم

میثم علی یزدی 19 اردیبهشت 1402

” فرق عالم”

شکسته فرقِ عالم با سرِ تو

غزل

خوانش: 67

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

“دختر دهقان “

خوش بَر دِلَکُم هَمی حَوالی

ترانه

خوانش: 77

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

” نا گفته “

تو همان قصه یِ ناگفته یِ لب هایِ منی !

غزل

خوانش: 72

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

میثم علی یزدی

مادربزرگ

میثم علی یزدی 04 اردیبهشت 1402

“مادربزرگ”

مادر بزرگ نام مرا بر لبت بیار

غزل

خوانش: 91

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

میثم علی یزدی

مرغابی

میثم علی یزدی 31 فروردین 1402

“مرغابی “

آسمان آیینه دارِ اطلسی آبی شده

غزل

خوانش: 78

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

“حالِ من خوبست اما با تو بهتر می شوم”

غزل

خوانش: 84

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

من عاشقِ چشمانِ توام شعر بهانَه ست

غزل

خوانش: 121

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

میثم علی یزدی

نقش قمار

میثم علی یزدی 17 فروردین 1402

 

ما شاعرِ شب هایِ پریشانِ بهاریم

غزل

خوانش: 146

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

میثم علی یزدی

شاه بیت

میثم علی یزدی 13 فروردین 1402

 

شاه بیتی تو به صدرِ غزلِ طوفانم

غزل

خوانش: 146

سپاس: 0

تعداد نظر: 10

میثم علی یزدی

باد برد

میثم علی یزدی 08 فروردین 1402

 

صورتم پژمرده شد گل خنده را فریاد برد

غزل مثنوی

خوانش: 135

سپاس: 4

تعداد نظر: 13

میثم علی یزدی

شباهنگ

میثم علی یزدی 07 فروردین 1402

 

با تمام ِ سادگی حیران ِ چشمان ِ تو گشتم

مثنوی

خوانش: 88

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

نبضِ اندیشه ی من جان دو چندان بگرفت

در رگش خون غزل‌های تو جریان بگرفت

غزل

خوانش: 107

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

غزلم دید تو را قافیه اش دَر هم شد

مثنوی

خوانش: 90

سپاس: 2

تعداد نظر: 4