🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریاد دل

(ثبت: 213675) مرداد 28, 1398 

بنام خدا

فریاد؛ که از دل بجز آوار نمانده …
با اینکه‌ دلم ارگ تکان خورده‌ی بم نیست

⬜⬜⬜⬜

ساحلِ بیچاره را دریاب ای دریای من!
نوح کم می‌آورد وقتی که طوفانی شوی

………………
علی رفیعی
۱۳۹۸/۰۵/۲۷

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 28, 1398

    🌿🌺🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    مرداد 28, 1398

    سلام و درود

    ساحلِ بیچاره را دریاب ای دریای من!
    نوح کم می‌آورد وقتی که طوفانی شوی
    عجب مفرد زیبایی!
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  3. عظیمه ایرانپور

    مرداد 28, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

  4. جواد مهدی پور

    مرداد 28, 1398

    درود بر شما

    زیبا سرودید جناب استاد رفیعی عزیز

    تک بیت های نغزی ست

    زند باشید به مهر

    💐🌿🍃👏👏👏🌹

  5. رسول رشیدی راد

    مرداد 28, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    تک بیت های زیبایی بود
    دستمریزاد👏👏👏👏👌👌👌👌

  6. سلام بر شما عزیز و بزرگوار

    تک بیت های پرمحتوا . درودتان باد

    عیدتان مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

    💐🌿🍃🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا