🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فشار لب ها

(ثبت: 227469) خرداد 15, 1399 

 

فشار لب‌ها***

مدام از فشار لب‌ها

این کلمات می‌شویم

عشق حرف تازه‌ای ندارد!

دهان است دیگر

از لابلای نگاهت

باز می‌شود

تا بنوشد تورا!

——————————————————
——————————————————

احمق خوب

باید قوی باشیم
تا جایی که جایی نیست
بدون ترس با لبخند
مثل روح سرگردان
در خواب‌های یک جسد
به گرمی جنازه
وقتی هیچ‌ دلیلی درست نیست
بهتر است احمق خوبی باشی
در این‌ زندگی
که چیزی جز جدول کلمات متقاطع نیست!

——————–

علی غلامی-بهار 99

شهر من کرمانشاه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمد یزدانی

    خرداد 15, 1399

    درود بسیار عالی سروده اید . خیرمقدم💐

  2. سلام ودرود
    شاعر و منتقد ارجمند
    استاد غلامی عزیز
    خیر م مقدم 🌿🌺🌺🍃

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا