🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فلسطین

(ثبت: 6000) اردیبهشت 27, 1397 
فلسطین

 بنام خدا

 

” فلسطین “

همیشه در دل این شهر، جنگ و خونریزی است
هوای مردم بیچاره نیز، پاییزی است

درون مدرسه‌ها درس جنگ می‌خوانند
بجای درس ریاضی،بجای شیمی، زیست

اگرچه اوپسرکوچکی است،باخود گفت:
که انتفاضه‌ی باسنگ هم عجب چیزی است

شروع کرد به جنگیدنی بدون سپر؛
نبرد یک‌طرفه،صحنه‌ی غم‌انگیزی است

نوار غزه میان یهود، زندانی‌است
نیازمند کمک‌های سبز و گل‌ریزی است
 ..‌…………
با احترام ؛ علی رفیعی(امید)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 29, 1397

    سلامها استاد رفیعی بزرگوار.

    آفرین بر این قلم متعهد

    احسنت. .لذت وافر بزدم

    • علی رفیعی

      خرداد 1, 1397

      سلام استاد زمانیان دوست گرامی

      بسیار ممنونم

  2. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 30, 1397

    درود بر استاد رفیعی عزیز خوب وزیبا نوشته اید موفق باشی

    • علی رفیعی

      خرداد 1, 1397

      سلام و درود استاد عباسی مقدم عزیز

      تشکر و سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا