🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاب سپید

(ثبت: 205) آبان 20, 1394 

شعری برایت قاب کرده ام
کاش بر دیوار دلت بیاویزی
تا گمان کنم که شاعرم
****
بر مزار دلم
شاخه شعری بگذارید
در گلدانی سپید
تا روح سیاهی از من بگذرد
****
چشمانم خسته تر از آن است
که بیداری دل را ببیند
سپید می نویسم
روزگار سیاهم را

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آبان 20, 1394

    سلام و عرض احترام برادر بزرگوارم استاد جوکار گرامی

    هم از طرف خودم و هم به نیابت از پدر ارجمندم استاد خراسانی که در سفر هستند خیر مقدم عرض می کنم…خیلی خوش آمدید به خانۀ خودتان

    باعث افتخاره که بازهم از اشعار نابتون مانند این سه سپید دلنشین و زیبا بهره مند بشیم

    درود بر شما

    سلامت و سعادتمند باشید

    • رضا جوکار

      آبان 21, 1394

      سلام و هزاران درود خواهر عزیز                                                                           سرکار خانم حسن زاده
      بسیار خوشحالم که شما را دوباره می بینم
      باعث افتخاربنده است در جمع صمیمی و گرم دوستان فرهیخته باشم
      بهترین ها را برایتان آرزومندم
      جوان دل باشید
       

  2. آبان 20, 1394

    سلام و عرض ادب جناب جوکار گرامی

    خیر مقدم…. خوش اومدین

    سروده هاتون بسیار زیبا بود

    دستمریزاد…..

    • رضا جوکار

      آبان 21, 1394

      سلام دوست عزیز

      سپاسگذارم از توجه و نگاه پرمهرتان

      شما محبت دارید نگاهتان زیباست

      لحظه هایتان بهاری

  3. طارق خراسانی

    آبان 20, 1394

    سلام رضا جان

    خیلی خوش آمدید

    خیـــــــر مقدم ……………………………………………………………………………………………..

    • رضا جوکار

      آبان 21, 1394

      سلام و عرض ادب استاد طارق عزیز

      سعادتی است در محضر شما بودن و آموختن

      تاخیر شاگردتان را عفو بفرمایید

      سلامتی و بهروزی تان را از درگاه ایزد منان خواستارم

  4. سلام شاعر سپیدسرا

    رضاجوکار

    اشعارت یک به یک  زیباست نیز مرام نامه ات

    خیرمقدم سپاس

    • رضا جوکار

      آبان 23, 1394

      سلام دوست عزیز و گرانقدر

      بنده نوازی می فرماید

      از توجه و عنایت شما سپاسگذارم

      در محضرتان درس پس می دهم

      برقرار باشید

  5. درود   بر استاد 

       دلنشین است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا