🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاب پروانه

(ثبت: 5392) بهمن 6, 1396 
قاب پروانه

 

چه دلتنگم برای گریه کردن شانه می خواهم

 نگاهی آسمانی را به  این کاشانه می خواهم

 نه از گلهای مصنوعی  بهاری آرزو دارم

نه از این قاب مرگ آذین پَر پروانه می خواهم

سکوت خنده هایم را فقط آیینه می فهمد

به من  با طعنه می گوید  تو را بیگانه می خواهم

من آن تقویم بی جانم پر از تعطیلیِ ِ خونین

 چه مهلت ها که از گردونه ی ِ دیوانه  می خواهیم

ستون باورم با تو هنوز از عشق  آباد ست

 عصایت کو که صد بتخانه را ویرانه می خواهم

تو با گیسوی دریایی چنان پرشور می رقصی

که در  بالین امواجت  مِی و پیمانه می خواهم

نترس از سیلی ِ طوفان که پیشت چون نسیمی نیست

در آی از پیله ی ظلمت ،تو را پروانه می خواهم

خوش است  آواز آزادی فراز دار سر دادن

انا الحق را بگو عادل ، تو را افسانه می خواهم

 

عادل دانشی بهمن 96

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1396

    سلام بر عادل عزیزم

    مانند همیشه زیبا و نغز سروده اید

    امیدوارم باز هم از اشعار زیبای تان بهره مند شویم

    در پناه خدا

  2. سمانه تیموریان

    بهمن 7, 1396

    نترس از سیلی ِ طوفان که پیشت چون نسیمی نیست

    در آی از پیله ی ظلمت ،تو را پروانه می خواهم

     

     

    پایدار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا