🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاصدک!

(ثبت: 259672) اردیبهشت 24, 1402 

 

قاصدک! نوبهار آمده است

جلوه جلوه، قرار آمده است

آنچه شایان روزگار دل است

به دل روزگار آمده است

چه بهایی دارد

بهار

 

شعر پیشرو
شعر سروش

اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کیان نوبهار

    اردیبهشت 24, 1402

    درود
    زیباست🌹

  2. زهرا آهن

    اردیبهشت 24, 1402

    درود بر شما جناب رضاپور بزرگوار

    🌹🌹🙏🍃🌿

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 24, 1402

      درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرانقدر
      🌹🌹🌹🙏🍃🌿

  3. درود جناب رضاپورعزیز
    🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 24, 1402

      درود و سپاس تان جناب ابوطالبی عزیز 🌺🌺🌺🌸

  4. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 24, 1402

    بسیار عالی بود زنده و پاینده باشید ارجمند و گرانمایه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا