🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه 167

(ثبت: 5308) دی 20, 1396 

نرمک نرمک
سر ریز می شود برف
بی توقف
پیوسته
خسته
بر تاج سیاه جوانی

خرد می شود استخوان ها
بی صدا
آرام
زیر سنگ آسیاب زمان

شاید
شاید نرم و رام گردد این ذهن وحشی بی باک
لیک هنوز و هنوز
هر روز و هر روز
هوای تازه
مرثیه های خوانده بر خاک
لقمه از دهان ربوده خویش طلب می کنم
تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :