🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه105

(ثبت: 4708) شهریور 8, 1396 

به یک لقمه سیب
چشم لغزید
دل رنجید
تبعید آغاز شد

من هراسیده از تبعید
بی گاه
بی خبر
بذر سیب دزدیدم
پس تبعید

هزاران هزار نهال سیب خواهم کاشت

باغی جاودان
هیزم ساز تمامی آتش دوزخ
سایه مداوم برای بهشت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):