🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه122

(ثبت: 4830) مهر 3, 1396 

تک درخت کهن
شاخسارش شکسته و تازه
سبز و خشک
سر بر شانه یکدگر
شاد
سرخوش گشته
دلبری می کنند

قبیله سارهای نوپا چرخ میزنند
جوینده پناهی تازه
درخت آغوش باز کرده زندگانی را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :