🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه176

(ثبت: 5546) اسفند 1, 1396 

زر می ریزد از گیسوان خورشید
زمین و زمان غرق مهر او
آب دهان قورت می دهد ماه
باشد
باشد نوبتی دیگر به سیم تاوان دهد
کوی و برزن گرم
شلوغ
تن داده به هیاهوی نیم خفته صبح
خواب آلود
نیم هوشیار
طعم چاشت صبحگاهی نامت زیر زبان
چشم باز نمیکنم
مباد
مباد بگریزد مرغ خوشخوان رویای تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):