🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه180

(ثبت: 5550) اسفند 1, 1396 

شهر است و آشوب
خانه بی سامان
زنگیان تیغ در مشت
مست باده غرور
غرق در نخوت زر
رودخانه خون می کنند هر کوچه بن بست
گل می دهند روزنه ها ی آسفالت خیابان
سرخ و گلگون
معطر به گلاب جبین

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):