🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه188

(ثبت: 5658) اسفند 16, 1396 

مهمان سرخوشانم
میزبانان سراینده مدح
سکه بازان قمار تملق
چاپلوسان رخت تلخکان بر تن
سرمه خواب بر چشم
قفل بر زبان
قلم به نان برشته پیروزی فروخته
قصیده خوان امروز مردمان
غزل سرایان دیروز پاتخت
در گیر لب لعل و چشم آهو
تن گرم و بستر نرم
جام جام مست می شوم از شوکران این بخت
باشد
باشد سرایشی نو کنم
سکه دیروزم در چاه
نان امروزم پشت کوه افتاده است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):