🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه189

(ثبت: 5659) اسفند 16, 1396 

سرود های غریب
آوازهای نا آشنا
نت های گمگشته
چونان گردبادی سهمگین
موجی سر بر آسمان سوده
چرخ می زنند سرزمین اندیشه را
بسان برگی فتاده بر پای
شاخه ای شکسته در رود
بازیچه ایشان شده
تن به خلوتی مردم گریز داده
بلوا و آشوب می شوم
پند می دهم آتش زیر خاکستر را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):