🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه190

(ثبت: 5660) اسفند 16, 1396 

فانوس باران نیایش آرش
بیرق های رنگین بر پیکر گردوی پیر
صخره خمیده به زانوی سلحشور
ترانه عیدی نو میشود
کودکان شادخوار
زنان پنهان از هراس دشمن
مردان تیغ در دست را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):