🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه193

(ثبت: 5663) اسفند 16, 1396 

پشت دروازه اساطیر
دورتر از حجم سبز یاد و خاطره
بر  خرسنگ امید
به خط کهن نام تو نوشته اند
پاسدار مهر و آیین
چشم داشت آدم بر آسمان باشی
توهمی نخستین
به ضرب آهنگ طبل و شمشیرها
اسب ها و سرهای بریده
سلحشوران پیاده جاه طلب
و ما
وما چشم بر دروازه
گوش به افسانه های بدوی سپرده
دل بسته گشایش مانده ایم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):