🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه198

(ثبت: 5751) فروردین 10, 1397 

مردانگی دست های بلندی داشت
بلند بلند
کمر زمین
خط استوا را دور زد
آرام
سبکسر
بی هیاهو
جهان در آغوشش خفت
کنکاش دست های زنانه  آغاز کرده
هیچ نیافت
همه خنثی
نیم مرد
نیم زن
سخت
صبور
ره نامردی گرفته بودند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):