🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه199

(ثبت: 5752) فروردین 10, 1397 

سرمه بر آن چشم حرام
سرخاب بر گونه های تو مکروه
واجب کفایی می شود
آمرزش
رهایی از دوزخ
لب نهادن بر لب این زاهد پیر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):