🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قفس دل

(ثبت: 267347) بهمن 7, 1402 

 

دل در قفس و تن پَرِ پرواز ندارد

این حافظه بی تو که دگر راز ندارد

در جنگ میان من و چشمان سیاهت

این لشگر بی خاطره سرباز ندارد
………………
حسن سهرابی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1402

    در جنگ میان من و چشمان سیاهت
    این لشگر بی خاطره سرباز ندارد

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا