🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قول و قرار

(ثبت: 219094) آذر 19, 1398 
قول و قرار

بنام خدا

” قول و قرار ”

در بینِ خاطرات، مرا جا گذاشتی
با افتخار، رویِ دلم پا گذاشتی

یادت که هست قول و قراری که داشتیم
من عاشقم هنوز؛ تو آیا گذاشتی؟

دیوانه‌وار، سر به بیابان گذاشتم
با دیگری چو وعده‌ی دریا گذاشتی

تنها تو در میان جهان مال من شدی
از لحظه‌ای که پای به دنیا گذاشتی

می‌خواستم کنار تو باشم تمام عمر؛
امّا مرا تو با همه تنها گذاشتی!

………………

آذرماه ۱۳۹۸
علی رفیعی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 19, 1398

    سلام و درود

    به به

    غزل محکم و زیبا و استادانه ای ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

  2. رسول رشیدی راد

    آذر 20, 1398

    با سلام و درود خدمت علی آقای رفیعی
    اثری زیبا و دوست داشتنی رو ز شما خوندم
    دست مریزاد
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا