🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

فروغ فرخزاد
آخرین مطالب
اشعار باز‌ نشر شده‌ی امروز

 

_ آیا وکیلم؟

خوانش: 53

سپاس: 6

آخرین اشعار

به دوران خود دیدم این نکته را

که ظالم به مردم خدایی کند

چهارپاره

خوانش: 17

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

طعنه زد مست به ره بر درویش

که مرا مست کن از باده‌ی خویش

خوانش: 10

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

با تو هستم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 17

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

ــــــــــــــــــ

۱ سخن با خـــدا:

دوبیتی

خوانش: 15

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

در نگاهت غرق دریا می شود گاهی دلم

غزل

خوانش: 7

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

لیلا طیبی

معجزه

لیلا طیبی 14 خرداد 1403

 

کابوس‌هایم را،

هاشور

خوانش: 6

سپاس: 1

بسمه اللطیف

رنگین کمان عشق

غزل

خوانش: 8

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

بنام خدا

عشق حقیقی اولسا گر سیرتده گووچه آدلانار

غزل

خوانش: 6

سپاس: 2

 

شکر ایزد گره از کار جهان بردارد

خوانش: 6

سپاس: 0

 

دوباره باز تو و یک غزل که می دانی

خوانش: 79

سپاس: 2

تعداد نظر: 7

تعداد نقد: 2

در طول خیابانِ خطر، هیز زیاد است

انسان هوس‌زاده‌ی ناچیز زیاد است

غزل

خوانش: 98

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

 

_ آیا وکیلم؟

خوانش: 53

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

علی معصومی

سخت است

علی معصومی 13 خرداد 1403

سخت است

یادت افتادن و روی تو ندیدن سخت است

غزل

خوانش: 23

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

بسمه اللطیف

تلقین عشق

غزل

خوانش: 12

سپاس: 1

 

پرسپولیس همیشه قهرمان …

دوبیتی

خوانش: 14

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

کمال بلوچ

دل نگران

کمال بلوچ 13 خرداد 1403

 

دل نگران است تو را

سپید

خوانش: 13

سپاس: 0

 

زِ دستِ زلفِ سیاهش ملالی اَسْت دلم

غزل

خوانش: 16

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

چه دبش است کاخ شدادان , لویزان

خوانش: 11

سپاس: 1

طبقِ نظـــرِ ناظـــرِ لبخندِ شما

در ذوق و سلیقــهٔ لبِ قندِ شما

رباعی

خوانش: 79

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

وقتی نگاهت شاد و لبخند تو مطلوب است

غزل

خوانش: 38

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

نزهت عاشری

فروشنده

نزهت عاشری 12 خرداد 1403

 

عشق من؛ آواره ام بی تو در این شهر شلوغ

چهارپاره

خوانش: 23

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

پـس از مـرگـم ؛

سایر

خوانش: 23

سپاس: 2

بسمه الله النور

نگاه آشنایی

غزل

خوانش: 24

سپاس: 1

 

تمرین مرگ می کنم امروز و روز بعد

خوانش: 25

سپاس: 1

دئدیم ای گول اورگیم ایچره نهال ایله میسن

سینمی تنگه سالیپ عشقی محال ایله میسن

غزل

خوانش: 17

سپاس: 3

سارا (س.سکوت)

مادر

سارا (س.سکوت) 11 خرداد 1403

 

آه هرگز تو نگفتی،… غمِ تو پنهان بود

غزل

خوانش: 110

سپاس: 5

 

در مسیر باقر آبادم به سمت نیمه ور

غزل

خوانش: 41

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

ناتوانم تو خوب می دانی

چهارپاره

خوانش: 33

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

کوتاهم‌ را

سپید

خوانش: 97

سپاس: 8

تعداد نظر: 13

تعداد نقد: 3

می خواهم

مسیر ابر و باران را رفیق راه می خواهم

غزل

خوانش: 34

سپاس: 4

تعداد نظر: 1