🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قول

(ثبت: 259077) اردیبهشت 10, 1402 

 

دقیقا کجایی و کجا ایستاده ای؟
من الان دقیقا در عصری از روزهای اردیبهشت هستم
همان اردیبهشتی که قول آمدنت را در یکی از عصرهایش به من داده بودی.
یادم است آمدنت را قول مردانه دادی
حالا من نمی دانم عصر است آن هم اردیبهشت؟
یا اشتباه می کنم و تو هنوز زمان قولت نرسیده!!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 10, 1402

    سلام
    عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد
    حالا حالا ها باید صبر کنی
    حالا که مصرعی از غزل زیبای حافظ را آورده ام بد نیست تمام غزل را با هم بخوانیم شاید او بیاید:
    نقدِ صوفی نه همه صافیِ بی‌غَش باشد
    ای بسا خرقه که مُستوجبِ آتش باشد
    صوفیِ ما که ز وِردِ سحری مست شدی
    شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد
    خوش بُوَد گر مَحَکِ تجربه آید به میان
    تا سِیَه روی شود هر که در او غَش باشد
    خَطِّ ساقی گر از این گونه زند نقش بر آب
    ای بسا رُخ که به خونابه مُنَقَّش باشد
    ناز پروردِ تَنَعُّم نَبَرَد راه به دوست
    عاشقی شیوهٔ رندانِ بلاکش باشد
    غمِ دنیای دَنی چند خوری؟ باده بخور
    حیف باشد دلِ دانا که مُشَوَّش باشد
    دلق و سجادهٔ حافظ بِبَرَد باده فروش
    گر شرابش ز کفِ ساقی مَه وَش باشد
    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  2. فروغ گودرزی

    اردیبهشت 10, 1402

    درود استاد
    سپاس از شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا