🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قُمارباز

(ثبت: 242001) مهر 13, 1400 

 

من قُماربازم

و نَردِ عشقِ تو میبازم

قماربازی

مرامم گشت

که عشقِ تو سرانجامش

قماری بود عَبث

بارها و بارها من باختم

هر چه آمالی که در دل داشتم

در ره عشق تو می انگاشتم

گر چه رویا بود

من کاخی برایش داشتم

تو همان ماری

که در آستین خود میداشتم

نه همان آسی

که در آستین می پنداشتم

بیش از این من بعدِ عمری

چه ز باغ عشق بر میداشتم

من قماربازم

و نَردِ عشق را

با تو چنین میبازم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا