🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند

(ثبت: 251001) شهریور 26, 1401 

 

نسیم
بر تن پوش سبز جاده
آواز رهایی
زمزمه می کند
ثانیه ها مست می شوند
با رقص شاخه ها
باز عطر لبخند
می پیچد
در شوق نگاه

 

#شیدا شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 26, 1401

    🌺💐🌿🌺💐🌿🌺

  2. فریبا نوری

    شهریور 26, 1401

    بسیار لطیف 🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا