🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبها مرا بیچاره کرد

(ثبت: 263063) مرداد 28, 1402 

{{{ 1 }}}

لبها مرا بیچاره کرد از این و آن آواره کرد
در راه تو من آمدم لبها چه قلبم پاره کرد

لب چه لُبابم کرده است خانه خرابم کرده است
با همه ی بیچاره گی چه سر براهم کرده است

لب سرخ و قلبم سرخ کرد لُبُّ اللُّباب عالَمم
تف داده گشتم از لبت حالا ز دوری ماتمم

لب شد به من یک لاله ای اندر کنارت لانه ای
شهد شهادت شد مرا چون لب شده کاشانه ای

لبها جگر لعلم نمود شد تا ابد بر من سجود
با هر لبت مستی کنم چه در قیام و چه قعود

لب لانه کرده در دلم کرده شکافی جان من
هر لب ز لبهای تو جان گشته شرابی بر چمن

لب عرشی را لبتاب کرد در بحر علمت ناب کرد
لبهای تو سیّد ابد ای گوهرم بی تاب کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا