🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سید عرشی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار سید عرشی

راه وصال

سید عرشی 29 مرداد 1402

{{{ 2 }}}

عرشی کمال می دهد راه وصال می دهد

مثنوی

خوانش: 60

سپاس: 0

لبها مرا بیچاره کرد

سید عرشی 28 مرداد 1402

{{{ 1 }}}

لبها مرا بیچاره کرد از این و آن آواره کرد

مثنوی

خوانش: 76

سپاس: 0