🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه

(ثبت: 1424) اردیبهشت 20, 1395 
ماه

بیا وشب را برایم معنا کن

فردا اگر

سپیده در خیال تخت من سر بزند

و تو نباشی

پایه های شعرم می لرزد

و خسوف

در افق خوابگاهم همیشگی می شود

ماه من

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 21, 1395

    درود فراوان 

    • سید جواد جزایری

      اردیبهشت 26, 1395

      سکوت های لالِ مرا به زبان اشاره بدانید

      در قاموس قلم من

      دردی نهان نیست!

      هر چه هست پیداست

      زخم شانه ی من دیگر کاوه نمیخواهد

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام و درود بر سید الشعرای سرزمینم جناب جزایری گرانمهر

    بزرگ شاعری که مانندش را نمی توان جست

    میلاد امام عشق و سرور آزادگان جهان را از صمیم قلب به شما شاعر عزیز

    تبریک و تهنیت عرض می کنم .

    در پناه خداوند سبحان شاد زی…………………………………………………………

    • سید جواد جزایری

      اردیبهشت 26, 1395

      سلام

      سلام همیشه ی تابناک

      سلام آسمان جامانده بر باغچه ی تنهائی من

      دارد همین حالا باران میبارد

      و با کسی غیر از تو هم کاری ندارد

      تو که به زخمهای کاری مسلطّی!

      و میتوانی شخم زدن کاغذها را برانداز کنی

      آیا در جبین شعر های من ستاره ای سربهوا ندیده ای

      یا کلمه ای که نامش را مرهم بگذارم؟!

      درود عزیز گرامی

      استاد بزرگوارم

  3. زهره خسروی

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام

    عیدتان مبارک

  4. سحر جهانی

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام و درود برشما جناب آقای جزایری 

    بسیار زیباست 

    عیدعاشقان بر شما مبارک 

  5. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 21, 1395

    سلام و عرض ادب جناب استاد جزایری

    مثل همیشه ناب و باشکوه بود

    درود بر شما

    موفق و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا