🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهِ گریان خورشیدِ رقصان

(ثبت: 270285) خرداد 21, 1403 

 

در آن هنگام
که شب, خورشید
در آن سوی زمین
برای خود می رقصد
مرا درد عجیبیست در دل

غمی سنگین
در سینه
که جانم را گرفته
غمی که با بودنش
دل هر لحظه می لرزد
و اشکهایم سرازیر
بر گونه می لغزد
و این دردیست که تنهایی
به هر چه غم در این دنیاست
می ارزد..

هیچیک

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مجید محمدی( تنها)

    خرداد 23, 1403

    درود بر شما🌱

    • آرش معتمدی

      خرداد 26, 1403

      درود و سپاس بیکران
      جناب محمدی عزیز

      💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا