🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهی

(ثبت: 1067) فروردین 5, 1395 
ماهی

کاش می شد من هم

ماهی تنگ بلوری بودم

بی کس و ساکت و تنها و بدور از همۀ زیباها

آه اما افسوس

قسمت این بود که در حوض ترک خورده دلم را پای

روی ماه تو ببازم که به اندازه یک عمر ز دستم دوری

آه می شد ای کاش

ماهی تنگ بلوری بودم