🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محدثه خجسته
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: دیار سعدی
بیوگرافی:

چه میکنی ای دل
میمانی یا می‌روی؟

آخرین اشعار محدثه خجسته

یک ذره از محمد (ص)

محدثه خجسته 24 آبان 1398

ای محمد ای شکوه ایزدی

خسرو دُرین سخن در سرزمین بندگی

خوانش: 236

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

مأوای کودکی

محدثه خجسته 15 مرداد 1398

به زمین می نگرم که چه آرام وصبور

مثل یک چرخ فلک می چرخد

خوانش: 364

سپاس: 6

تعداد نظر: 17

الا ای شاعر گمنام

محدثه خجسته 08 مرداد 1398

تو که این بار نشستی و مرا میخوانی.

تو که در خاطره ها

خوانش: 466

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

مردی از لاهوت

محدثه خجسته 28 تیر 1398

یک نفر هست در این تاریکی. دل محزون زده ای شاد کند.

به سلامی و درونی هر بار. چشمی از شوق پر از اشک کند.

خوانش: 351

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2

تو چون زمستانی

محدثه خجسته 11 خرداد 1398

روح من ای حوریا جویای توست

شب نشین چهره چون ماه توست.

خوانش: 859

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 2