🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مردان پاک…

(ثبت: 220447) دی 13, 1398 
مردان پاک…

 

تا تو را داریم از مردن چه باک
وقت غم خوردن ندارم مرد پاک
ای که آینه شده از تو نشان
وقت غم خوردن ندارم بی تو هان
باربستی وقت غصه داریم
شادی آوردی برایم خانه ام
ای تو صد معنی شدی در هیبتم
پاکی آوردی به خویش و غیرتم
مرد و خوبی را خدا از ما نگیر
وقت مردن گویدم قل یا مجید…
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):