🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسافر کجایی؟

(ثبت: 265627) آبان 25, 1402 

 

……مسافر کجایی…..

آخرین بار که دیدمت
دانه برفی بودی
رها شده از ابر
ای کاش به زمین نرسی
که آب می شوی
و در گل
غوطه ور
یا که
دسته ای عزادار
با چکمه های خشن
تابوت بر دست
به سوری گورستان
پای بر صورتت
خواهند نهاد
و یا
زیر
چرخ تانک به گل نشسته
به این سو و آن سو
پرتاپ خواهی شد
و یا بر
رشته های چرم شلاق
خواهی نشت
و یا بر
پشت مظلومی
خواهی تاخت
تا استخوانش را
خرد کنند
پس
یا نبار
یا اگر می باری
بدان
مسافر کجایی؟

سیاوش دریابار بیست سوم آبان چهارصد دو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. آذر 3, 1402

    عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا