🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسافر

(ثبت: 239468) خرداد 9, 1400 

 

بخاطرت برائت جستم از همه غیر
آخِر
تو هم همسفر شدی با غیر
سفرتان بخیر
حکم تو بود مثل همه باشی یک مسافر
آزاد شدی از بند من
سفرتان بخیر
من نیز بعد تو
با تنهایی هایم خوشم
یک به یک تنهایی هایم را می پوشم
نگاهی به من کن
این لباسی که تنم کردی
بهم میاد؟

#مجید_محمدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    خرداد 9, 1400

    درودها برشما 🌺🍃🌺

    • مجید محمدی

      خرداد 31, 1400

      درود بر شما شاعر عزیز🙏🙏❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا