🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مست

(ثبت: 267763) اسفند 1, 1402 
مست

 

خوشه های شعرم
رسیده اند
چند سپیده بیشتر نمانده
تا سطر ها
مست شوند

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 1, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    سپاس از به اشتراک گذاری این اثر
    مانا باشید به مهر💐💐💐

    • شیدا شهبازی

      اسفند 2, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتانشادکام باشید💐💐🙏

  2. برهان جاوید

    اسفند 1, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیباست تلاقی معنایی سپیده که هم یادآ
    آور شعر سپید است و هم سپیده ی صبح در جریان بلوغ این اثر روایی کوتاه که هم (خوشه ها )و هم (سطر ها)را به هم پیوند می دهد و ارتباط درست برقرار می کند
    دستمریزاد
    پاینده و پیروز باشید
    👏👏👏🌺🌺🌺

    • شیدا شهبازی

      اسفند 2, 1402

      سلام و عرض ادب
      سپاس از حضورتان و نظر ارزشمندتان
      🙏🙏🙏💐💐💐
      مانا باشید

  3. کبری محمدی

    اسفند 1, 1402

    سلام
    بسیار زیباست
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • شیدا شهبازی

      اسفند 2, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      در پناه خدا💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا