🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسیر یکسویه

(ثبت: 2405) شهریور 16, 1395 

 

مسیریکسویه

ضربه خورده به سینه ام از چپ

در جـــــــوانی که اوج نادانی ست

 

دنده ام  دیده صدمه ای …، ناجور

دم به دم مــــوجب  پریـــشانی ست

 

میرود استــخوان فُــرو به ..؛ ریه

نفسم را گِرِه ……؛ فرا خوانی ست

 

آسمان هـــم دلش گرفت ….؛ آری

بُغض بشکسته سخت  بــارانی ست

 

ای خدا این  ……، مسیرِ یکسویه

تا کجا میرود که …؛ پــیـدانی ست ..؟

 

مُرغ  روحــم  ز بـنـد بـــیزاراست

شِکـــوه دارد از اینکه زنـــدانی ست

 

خسته ام من ؟ و تن شده است انگار

بی قرار عــــاشق  رجــزخوانی ست

 

به گــــــمانم  وداع  نزدیک است

با من و این تـنی که  قـربانی ست

 

اوّل او ، آخراو، که جانان  است

شکر او را  که مرگ مـجاّنی ست

پیرنظر “سلیم”

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):