🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار قاسم پیرنظر
قاسم پیرنظر

فاصله ها …

قاسم پیرنظر 13 اردیبهشت 1403

فاصله ها …

این فاصله هایی که میان من و من هاست

غزل

خوانش: 14

سپاس: 3

قاسم پیرنظر

فاصله ها …

قاسم پیرنظر 12 اردیبهشت 1403

فاصله ها …

این فاصله هایی که میان من و من هاست

غزل

خوانش: 22

سپاس: 1

قاسم پیرنظر

دلتنگ توأم

قاسم پیرنظر 02 اردیبهشت 1403

دلتنگ توام

ای بی خبر ازمن که می آلوده ومستی

مثنوی

خوانش: 34

سپاس: 3

زندگی کن ..؟

زندگی کن لخظه ه‍ارا باهمه نیک و بدش

قطعه

خوانش: 32

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

شود آیا…؟

من از عاقل بودن فیضی نبردم

قطعه

خوانش: 29

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

پشیمان میشوی.؟

می روی تو من نگاهت میکنم

قطعه

خوانش: 41

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

بداهه نوروز تقدیم حضورتان دوستان گرانقدر.

نوروز . . .

ترانه

خوانش: 28

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

زردی از تو سرخی از من

پرید از روی آتش دختری ناز

غزل

خوانش: 30

سپاس: 2

خواهشأ از خام نترس.؟

ای دل از همهمۀ گردش ایام نترس

غزل

خوانش: 35

سپاس: 1

چشم ابر..؟

قطرۀ اشکی چکید از چشم ابر

قطعه

خوانش: 33

سپاس: 2

جوانی بود ومن ..؟

جوانی بود و من باهم غریبه

غزل

خوانش: 43

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

پس کشیدم پا از این گردونۀ پرزرق وبرق

قطعه

خوانش: 48

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

بی تو …؟

غزل

خوانش: 45

سپاس: 1

 

گرگ و میش؟

غزل

خوانش: 57

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

خرابه گردم کرد .

راحت از من گذشت طردم کرد

غزل

خوانش: 46

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

غم مخور

ای دل این دنیا نمی ارزد به کاهی غم مخور

غزل

خوانش: 57

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

مۀ زیبای من

کاش بدانی مۀ زیبای من

قطعه

خوانش: 44

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

رونق بازاردل . . .

رونق بازار دل است عاشفی

غزل

خوانش: 50

سپاس: 3

 

از کنارم یواشکی نگذر

قطعه

خوانش: 62

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

از عاشقی تا انتظار ..؟

رفتی به حکم عاشقی بر صید مروارید عشق

غزل

خوانش: 38

سپاس: 0