🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی قاسم پیرنظر
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار قاسم پیرنظر

دلتنگ توأم

قاسم پیرنظر 02 اردیبهشت 1403

دلتنگ توام

ای بی خبر ازمن که می آلوده ومستی

مثنوی

خوانش: 29

سپاس: 3

زندگی کن ..؟

قاسم پیرنظر 30 فروردین 1403

زندگی کن ..؟

زندگی کن لخظه ه‍ارا باهمه نیک و بدش

قطعه

خوانش: 27

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

شود آیا . . ؟

قاسم پیرنظر 21 فروردین 1403

شود آیا…؟

من از عاقل بودن فیضی نبردم

قطعه

خوانش: 25

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

پشیمان میشوی

قاسم پیرنظر 11 فروردین 1403

پشیمان میشوی.؟

می روی تو من نگاهت میکنم

قطعه

خوانش: 39

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

نمیشودعیدگرفت..؟

قاسم پیرنظر 28 اسفند 1402

بداهه نوروز تقدیم حضورتان دوستان گرانقدر.

نوروز . . .

ترانه

خوانش: 26

سپاس: 1

تعداد نظر: 1