🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگ توأم

(ثبت: 269267) اردیبهشت 2, 1403 

دلتنگ توام

ای بی خبر ازمن که می آلوده ومستی
پیوسته پرستار غمم بوده و هستی

ازدوری تو جان به لبم ؛ دل تودلم نیست
دنیا که ز من ردشده ؛ همگام توهم نیست ؟

عطری که نسیم ٱوردش ، می بردش باد
دلتنگ توام چاره کن ای خانه ات اباد

من بی تو مثال گل توفان زده هستم
پژمرده و پرپر شده ؛ اما ز تو مستم

چون رود پر از بغض که با سینه خزیده
مرداب نصیبش شده ..؟ دریا نرسیده

مانند گل قالی عشاق کهن دیر
درحاشیه گنجانده شد ازدور شودسیر

در باورتو لذت عالم زر و سیم است
درباور من حرمت دل عشق سلیم است

پیرنظر(سلیم)
زمستان : ۴۰۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا