🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 04

(ثبت: 7018) آبان 11, 1397 

مشت بر سندان 04

روزگارم تب دارد

بایر مانده کشتگاه اندیشه

نان به قارچ های سمی

آب به شیره لزج مرداب

هوا به زهر اژدهای مرگ آلوده

دلتنگم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):