🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 11

(ثبت: 7062) آبان 16, 1397 

مشت بر سندان 11

 

از هوس لبریز

حریص و دلداه

پریش می شود اندیشه

زهد اعتبار است

دست سودن معصیتی ناگوار

وسوسه  دمادم بر دروازه غفلت پای می کوبد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):